Laikas tavo brendui kalbėti garsiau?

Ne tik fotografuoju, bet ir jau dešimtmetį dirbu su komunikacija, kuri kelia emocijas galvoje ir generuoja paspaudimus internete: nuo turinio kampanijų B2C verslams iki darbdavio įvaizdžio strategijų IT kompanijoms.

Nors jos reputacija ir romantiška, komunikacijoje mažai mistikos. Dažnai čia prireikia ir „Excelio“. Kryptingas, nuoseklus ir pamatuotas kalbėjimas padeda organizacijoms efektyviau pasiekti savo auditoriją ir įgyvendinti tikslus. Dėl to dirbdamas su kiekvienu klientu pirmiausia siekiu tapti partneriu. Tokiu, kuris surastų optimalius kanalus ir žinutes, pritaikytas individualiems poreikiams, o ne siūlytų mikrobangėje pašildytą standartinį sprendimą.

Šabloniškos ir bedvasės komunikacijos šiandien ir taip yra per daug. O kartu tai – ir neišnaudota galimybė, kai įdomių istorijų turi kiekvienas. Einam jų paieškoti?

Komunikaciją dažnai sunku uždaryti į aiškiai apribotą narvą ir paversti standartiniu pasiūlymu. Dažniausiai tikroji tiesa apie individualius poreikius gimsta diskusijoje. Tai gal kavos?

Pagrindinės paslaugos

  • Efektyvi komunikacija padeda būti pastebėtam, stiprina įvaizdį ir kuria prasmingus ryšius su auditorija.

    Padedu verslams surasti savo balsą, užtikrinu, kad jis eigoje neužkimtų, o tikslinės žinutės sklistų plačiai ir kūrybiškai. Nuo optimaliausių komunikacinių kanalų ir temų planavimo iki galutinių tekstų išblizginimo.

  • Stiprus darbdavio įvaizdis padeda kompanijoms rinkoje pritraukti aukščiausio lygio kandidatus, didina jau turimų talentų lojalumą ir leidžia efektyvinti HR kaštus.

    Padedu tiek tiems, kurie dar tik ieško tikrojo savo balso, tiek jau vykdantiems darbdavio įvaizdžio projektus.

  • Profesionalaus asmeninio įvaizdžio svarbą supranta daugelis: platesnės karjeros galimybės, aukštesnė vadovų reputacija, lyderystė verslo sektoriuje. Vis tik, susidūręs su praktiniais klausimais, dažnas užstringa: ką, kaip ir kada pasakyti?

    Padedu eliminuoti šiuos barjerus tapdamas partneriu planuojant ir rengiant asmeninę komunikaciją: socialiniai tinklai, komentarai žiniasklaidai, prezentacijos, vizualinė medžiaga.

  • Dinamiškas ir auditorijai artimas turinys padeda verslui pasiekti savo tikslus socialiniuose tinkluose.

    Prekės ženklo vertybės atitinkanti, auditoriją paliečianti ir estetiškai perteikta komunikacija šiandien yra vienas efektyviausių ir lengvai išmatuojamų turinio rinkodaros kanalų.

  • O kartais prireikia tiesiog gero teksto, pritaikyto jūsų prekės ženklui ir parašyto tokiu stiliumi, kad jį skaityti būtų malonu.

    Nuo finansinių technologijų iki verslo valdymo subtilybių – kuo sudėtingesnę temą paverčiu lengvai suprantama informacija, tuo smagiau. Straipsniai, tekstai interneto svetainėms, atvejų analizės (case studies), tinklaraščio įrašai, žinutės rinkodarai.

  • Į aukščiau pateiktus rėmus netelpantys atsakymai į komunikacijos ir rinkodaros klausimus, individualių atvejų analizė, komandų edukacija, sprendimų pateikimas.


Bendrauti su auditorija padedu:


Tai… pasikalbam?